Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Залишіть відгук про цей товар першими

Наявність: Є в наявності

138,00 грн.

Короткий огляд

Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркетологи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше.
"Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд.
Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра - у світі, де стрімко зростає взаємопов'язаність спільнот та постають нові технології. Філіп Котлер - всесвітньо відомий гуру маркетингу, член правління "Американської асоціації маркетингу", Заслужений професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л. Келлога при Північно-Західному університеті, консультант з питань маркетингової стратегії таких відомих компаній як IBM, General Electric, ATT, Honeywell, Bank of America, Merck, консультант урядових організацій з питань розвитку національної економіки, автор та співавтор 45 книг з маркетингу та менеджменту, і більше 100 статей для провідних журналів!

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Подвійний клік по зображенню для перегляду в повний розмір

Зменшити
Збільшити

Інші зображення

  • Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Додаткова інформація

Автор Котлер Ф.
Видавництво "Країна Мрій" Київ
Формат А5
Обкладинка Тверда
Сторінок 208
Тип друку
Рік 2018

Теги товарів

Використовуйте пробіли для розділення тегів. Для фраз використовуйте одиничні лапки (') .