Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

138,00 ₴
Немає у наявності
SKU
9789669480095
Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркетологи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра - у світі, де стрімко зростає взаємопов'язаність спільнот та постають нові технології. Філіп Котлер - всесвітньо відомий гуру маркетингу, член правління "Американської асоціації маркетингу", Заслужений професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л. Келлога при Північно-Західному університеті, консультант з питань маркетингової стратегії таких відомих компаній як IBM, General Electric, ATT, Honeywell, Bank of America, Merck, консультант урядових організацій з питань розвитку національної економіки, автор та співавтор 45 книг з маркетингу та менеджменту, і більше 100 статей для провідних журналів!
Докладніше
Автор Котлер Ф.
Обкладинка Тверда
Формат А5
Видавництво "Країна Мрій" Київ
Сторінок 208
Рік 2018
Write Your Own Review
Ви переглядаєте:Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Your Rating